Předsudky o bisexualitě

5. února 2015 v 18:12 | Aries |  Témata týdne
Cha! Zas mi jednou téma týdne nahrálo do karet. Předsudky o bisexualitě.. Tak ty má asi hlavně každá lesba.. Ironie, že?


Lesby bojují za rovnoprávnost, ale bisexualitu odmítají a opovrhují jí. Je to nemoc. Bisexualita neexistuje. Jsi jen nerozhodná, stejně utečeš za chlapem.. No, něco z toho jsem si už také vyslechla a né jednou. Proč by ale bisexualita nemohla existovat? Proč se mě nemůžou přitahovat muži i ženy zároveň? Sakra, fakt že můžou!

Jistě, prohlášení se za bisexuálku protože jsem se jednou líbala s holkou.. holky, prosím vás, ne-e.

Napadá mě jediné vysvětlení. Lesby si radši dávají tyto předsudky, protože se nás bisexuálek bojí. Nebo spíš se do nás bojí zamilovat, protože podle nich ,,stejně utečeš za chlapem," říkali mi.

To, že se mi ale líbí i chlapi pro mě neznamená, že mám budoucnost s mužem naplánovanou. Ano, přiznávám, děti chci. Ale ty přece můžu mít v dnešní době i s přítelkyní a rozhodně je mým snem nějaké dítě adoptovat (i když budu s mužem a budu finančně zajištěná).

Předsudky mě proto mrzí a dost mě zaráží, jak člověk, který mě ani nezná, mě dokáže takto odsoudit.

Pokud si to nějaká homosexuální slečna čte, zkuste se nad tím pořádně zamyslet.
Všichni jsme jen lidé a rozhodně všichni nejsme stejní.
Můžete mít s bisexuálkou špatnou zkušenost..ale proč nezměnit názor a dát šanci té zkušenosti hezké?

Bisexuálky, držte se! Snad se jednou cizích předsudků zbavíme! -Aries:-*
PS: Samozřejmě nemůžu mluvit za všechny lesby a za všechny bisexuálky. Jen radši podotýkám..


A váš názor na bisexualitu??
 


Komentáře

1 Scrat Scrat | E-mail | Web | 5. února 2015 v 20:02 | Reagovat

Ahoj, díky za tenhle článek, vůbec jsem netušila, že lesby odsuzují bisexuálky, vlastně jsem se ani ještě s žádnou bisexuálkou nesetkala, takže díky za info, škoda jen, že článek nebyl delší :)
Mě nepřijde nějak špatné, když si nedovedeš vybrat a přitahují tě obě pohlaví, i když soucítím s tebou, že to dilema musí být někdy těžké, (myslím si, že když je někdo lesba, aspoň ví jistě kdo ji přitahuje narozdíl od bisexuálek), ale na druhou stranu bych řekla, že homofobové vás asi neodsuzují tak jako homosexuály, ale to nemůžu říct s jistotou, protože jsem ještě nečetla žádný názor homofoba na bisexuály, spíš to odhaduji.
Dost mě ale švou ty puberťačky na internetu, které o sobě prohlašují, že jsou "bi" a přitom, jak jsi psala, se beztak jenom jednou líbaly s holkou, což nic neznamená.
No, doufám, že se už nesetkáš s nějakou lesbou, která bisexuály odsuzuje, máš k tomu všemu určitě pádné argumenty a souhlasím s tebou :)
Mimochodem, na mém blogu ses v komentáři ptala, kolik mi je, tak ti to sem napíšu, za měsíc mi bude čtrnáct :) Lichotí mi, když si myslíš, že mám dospělé názory, děkuji :D

2 RaTTvs RaTTvs | Web | 14. února 2015 v 19:55 | Reagovat

Snad svůj názor vyjádřím správně..
Předsudky vůči bisexualitě mě taky dost zaráží. Naopak si myslím, že skoro drtivá většina lidí někdy zatoužila (fyzicky) po stejným pohlaví (v případě homosexuálů samozřejmě po opačným :)).  Neznamená, že jsou hned bi, ale tím spíš by mohli bisexuáli pochopit, když to zažili, ne? :D
Jestli se nějaký lesbičky bojej, že bys jim utekla s chlapem, mám dojem, že mají trochu problém se sebevědomím  (nebo svědomím :D). :)

3 Arvari Arvari | E-mail | Web | 15. února 2015 v 0:02 | Reagovat

Jo, tohle je svatá pravda. Fakt že jo. Spousta lidí, a to i teplejch lidí, bisexualitu nebere jako sexuální orientaci. (Ne, vážně, můj oblíbenej vtip je to, že vlastně neexistuju, škoda, že občas přestává bejt vtipnej.) A já to nechápu. Všichni pořád argumentujou tím, že se ti prostě NEMŮŽE líbit oboje stejně. Jasně, že může, proč by ne? Nechápu, proč mi někdo, kdo není v mojí hlavě, říká, že není možný se cejtit tak, jak se cejtím. A argument, že bi holka uteče za chlapem, je už vůbec postavenej na hlavu. Přece tak stejně může lesba utýct za jinou holkou, ne?

4 Limeo Limeo | E-mail | Web | 27. února 2015 v 12:35 | Reagovat

Já jsem ani lesba ani bisexuál a nijak jiná orientace u druhých nevadí. Ale nevím, jak bych měla nahlížet na bisexualitu... Pokud bych opravdu měla mít přítelkyni bisexuálku, asi bych se skutečně bála, že jednou odejde s nějakým mužem...
Věřím lidem, kteří o sobě tvrdí, že jsou bisexuálové, proč by nemělo jít, aby některé lidi přitahovala obě pohlaví? :-). Ty argumenty jsou na hlavu a spěšně vymyšlené někým, kdo prostě chtěl mít nějakou námitku k tomu, jaký někdo jiný je,

5 Jean Jean | 27. února 2015 v 13:23 | Reagovat

Hodně lidí sice říká, že je bisexualita, homosexualita apod. nepřirozená, ale já to prostě beru takhle. Možná to tak matka příroda opravdu nezamýšlela, ale proč by se kvůli tomu měli ti lidi odsuzovat? Je to jejich život, oni se tak narodili. A navíc, co je špatného na tom, někoho milovat? Ať už ženu, nebo muže? Proč se neustále řeší, kdo koho miluje a koho je "správné" milovat?
Tohle je přece naše Země, náš život a ty pěkné věci jsou čím dál vzácnější.

6 hogreta hogreta | E-mail | Web | 27. února 2015 v 13:45 | Reagovat

Já si hlavně myslím, že bisexualita je vzácná. Většinou člověk preferuje jedno nebo druhé, i kdyby to bylo 45% na 55%. Nicméně věřím, že jsou i lidé, kteří to opravdu mají 50 na 50, každopádně si ale myslím, že jich není tolik, kolik z nich to o sobě tvrdí. Možná proto, že je to "moderní". Jak píšeš, za bisexuálku se považuje pomalu i holka, která se jednou líbala s holkou. Ale to je blbost. Podle mě nemusí být bisexuálka ani v případě, že by se s ní vyspala. Podle mě záleží spíš na citech. Pokud se dokážu skutečně partnersky milovat jak muže, tak ženu, pokud si dokážu představit s ženou i s mužem společnou budoucnost a třeba i celý život, tak to pak ano, to pak jsem bisexuální. A jak říkám, myslím si, že opravdu nevyhraněných lidí je málo.

Nicméně mi přijde zvláštní bát se toho, že mi "přítelkyně jednou odejde za mužem". I kdyby byla lesba, tak se přece zase můžu bát, že mi "přítelkyně jednou odejde za jinou ženou", ne? V čem je ten první strach opodstatněnější? Když s někým jsem, tak mu snad musím věřit, že mě nepodvede, a nezáleží na tom jestli s chlapem nebo ženou.

7 Surikata Surikata | Web | 27. února 2015 v 14:00 | Reagovat

Asi takhle - pochopit se to nedá, ale akceptovat ano. Stejně jako každá orientace. Sama patřím do naprosté menšiny (jsem asexuálka), nechápu smysl sexu (kromě rozmnožování) a jakékoliv sexuální praktiky jsou pro mě nepochopitelné - ale jak říkáš: Nikdo nemůže za to, kým se narodil. A v podstatě žádná sexuální orientace nikomu neubližuje (s výjimkou úchylů).
Opravdu nevím, proč by lesbám mělo vadit, že jsi na oboje. Buď sama sebou a na okolí se vybodni.

8 wendy-chamberlain wendy-chamberlain | Web | 27. února 2015 v 14:06 | Reagovat

Souhlasím naprosto s tímhle článkem. Jsem bisexuální a bude mi 15. Hah, teď vám muselo proběhnout hlavou, že to je kravina, že jsem mladá a že to ještě nemůžu vědět. Ale vím. Jsem zkrátka jednou nohou na homosexualitě a druhou nohou na heterosexualitě. Je to 50 na 50. Nejhorší na tom všem je to odsuzování okolí. Ne proto, že jsem bisexuálka. Ale proto, kolik mi je. A protože v dnešní době má každá druhá slečna v popisku na asku: ,,Jsem Bi, tak se mě na to neptej.", protože je to prostě módní trend.
Ale okolí si zvykne a lidé v něm utichnou.

9 barbarez barbarez | Web | 27. února 2015 v 14:53 | Reagovat

tak tohle je uplně normální. Každá holka je bisexualní :D u kluků je to ale už divný :D :D :D

ať si každej dělá kde chce co chce... je to jejich život. nikdo nemá pravo kohokoliv soudit.

přeji krásný den :)

10 ilunga ilunga | E-mail | Web | 27. února 2015 v 15:02 | Reagovat

Když někde člověk řekne, že je bi, tak si dneska lidi řeknou, že to je jenom způsob, jak na sebe strhnout pozornost, nebo že lžeme, abychom vypadali zajímavější nebo podobná kravina. Jak si vůbec někdo může myslet, že být bisexuál je nesmysl, nebo způsob, jak na sebe strhnout pozornost? Potkám úžasného človíčka a nevidím problém v tom být s ním, i když je stejného pohlaví. Mnozí lidé si neuvědomují, že bisexuálům tady nejde o to, kolik máte děr, ale o to, jestli nejste zmrd, ale dobrá duše. To je hluboký, měla bych si to napsat.

11 Monica Hell Monica Hell | E-mail | Web | 27. února 2015 v 16:09 | Reagovat

Ze bisexualka odende za jinym muzem je stejne vysoka sance, jako ze odejde za jinou zenou. A stejne sance jsou mezi heterosexualy. Tak proc to resit?! Clovek by se mel zajimat o spokojenost svoj a sveho partnera, aby nemel duvod odchazet  a ne premyslet, jestli mu neodejde.

12 Aries Aries | E-mail | Web | 27. února 2015 v 16:10 | Reagovat

[6]: Strach z toho, že slečna stejně odejde za mužem vzniká z toho, že homosexuální slečna nevěří, že ta druhá je bisexuální/homosexuální. Bojí se, že je to pro ni jen nějaký dočasný úlet, a že se stejně vrátí k mužům.. Přesně takhle totiž zlomí srdce většina heteraček.. :)

Jinak všem děkuji za názory a ohlasy :)

13 Blanka Blanka | Web | 27. února 2015 v 16:51 | Reagovat

Nic proti nim nemám, ať si každý chodí s kym chce, ale popravdě to nějak nedokážu pochopit. Tak sakra - buď mě přitahujou ženský nebo chlapi, ale obojí? :D

14 naoki-keiko naoki-keiko | Web | 27. února 2015 v 17:12 | Reagovat

Ačkoliv nejsem lesba (myslím) tak já se k bisexualitě stavím tak nějak... ano, možná se na ni dívám skrz prsty, protože i když má být bisexuálů ve společnosti jedno procento, tak proč si na to hraje každý třetí? Věřím v to, že bis existují, nezavrhuji to. Bylo by to stejně neúčinné a nepravdivé jako tvrzení, že tato planeta je placatá.
Možná je to nějaký společenský předsudek, ale budu hůř brát, když si nějaký chlap (či žena) po třech dětech a manželce uvědomí, že je vlastně bis nebo homosexuál a uteče za svým milencem stejného pohlaví. Ta rodina by to snášela líp, kdyby manžel utekl za milenkou či manželka za milencem a navíc by ty děti asi neměly ve škole takové peklo, protože naše společnost (a hlavně děti) se na to dívají dost odmítavě. Když se něco takového stane v rodině je mi líto těch dětí, protože nadávka, že jejich otec je gay a matka lesba určitě nemůže být nic příjemného.

15 Caroll♡ Caroll♡ | Web | 27. února 2015 v 18:28 | Reagovat

Taky se mi stalo, že mi milion lidí říkalo, že bisexualita neexistuje a že stejně skončím na chlapech. Já už takové věci ani moc neřeším.. Je pravda, že v dnešní době si mnoha mladých dívek hraje na bisexuálky kvůli módě a to hází špínu tím pádem na všechni bisexuálky, takže se ostatním ani moc nedivím. Jak mají potom poznat rozdíl mezi pravou bisexuálkou a tou, která si na to jen hraje, protože se 2x líbala se svojí kámoškou.. Každopádně s tím, že bisexualita neexistuje nesouhlasím, protože já bych potom neměla žádnou orientaci a stejně tak dalších x lidí. Někteří homosexuálové a často i heterosexuálové by se mohli nejdřív trochu zamyslet, než to odsoudí, či popřou..

16 Marillee Marillee | E-mail | Web | 27. února 2015 v 19:06 | Reagovat

Ty bláho, ještě jsem si nezvykla na to, že si blog zamiluje na určitou dobu jedno konkrétní téma, které potom omílá pořád a pořád dokolečka dokola. :D Ne, nic proti bisexualitě, ať si každý má rád, co chce (ale nekrofily a pedofily bych prosila ohlídat). Na tomhle článku mě potěšilo to, že jsem se dozvěděla novou věc - tedy že lesby odsuzují bisexuálky... Třeba vidí v chlapech konkurenci, která se jim jako lesbám nelíbí. :D

17 Monica Hell Monica Hell | E-mail | Web | 27. února 2015 v 19:22 | Reagovat

[12]: aha, tak takhle to je :D dík

[16]: No, ale nekrofilové alespoň "nikomu" neubližují :D :D :D ale je to fakt nehorázně nechutný.

18 Hëllena Hëllena | Web | 27. února 2015 v 19:36 | Reagovat

Já "věřím" na bisexualitu, protože každé pohlaví má prostě jiné kvality, takže je určitě možné zamilovat se jak do chlapa, tak do holky. Občas se taky za nějakou holkou poohlídnu :D

19 Aries Aries | Web | 27. února 2015 v 19:47 | Reagovat

[16]: Nevím, zda myslíš můj blog, nebo blog.cz obecně :) Jelikož bisexualita se týká mě, budu tu o ní rozhodně psát a skrz témata týdně se k tomu dostane i třeba někdo jiný :)
Jinak sleduji na Facebooku pár stránek, kde se právě lesby do bisexualek hodně pouští..

20 Ellie Ellie | 27. února 2015 v 20:24 | Reagovat

Jsem sice lesba, ale na bisexuály se nedívám nijak jinak než na kteréhokoli jiného člověka a neznám nikoho, kdo by proti bisexuálům něco měl. Spíše se setkávám s tím, že si spousta lidí myslí, že je to jen přechodné obdodí... Jsem dost překvapená, že to lidem tak vadí a zvlášť mě to zaráží u homosexuálních dívek, protože jak říkám - lidi, které znám, jsou tolerantní k bi i homo oreantaci a neznám nikoho z řad lesbických dívek, kterým by to vadilo. Vždy jsem měla za to, že(jelikož jsme taky "odlišné") jsme velmi tolerantní, takže mě to i celkem mrzí.

21 Gelliah Gelliah | Web | 27. února 2015 v 20:48 | Reagovat

Nevěděla, že lesby odsuzují bisexuálky :o, to mě hrozně překvapilo! Co se týče mě, tak já bisexuálka jsem a nějak mě zatím všichni takovou přijímají. Nestydím se za to jaká jsem a tak to bude vždycky! A fandím každé utlačované osobě z LGBT, aby žila život jaký chce a nestyděla se za to!

22 Hay. Hay. | Web | 27. února 2015 v 22:13 | Reagovat

Láska isto môžu fungovať medzi dvoma rovnakými aj odlišnými pohlaviami, túžba taktiež, ale nemyslím si, že niečo také, ako bisexualita je niečo podobné inej orientácií alebo tak obecne. Príde mi to len také, že človek sa proste neriadi pravidlami a ide si to podľa seba, čo sa jemu páči.

23 Zlatka Zlatka | Web | 27. února 2015 v 22:28 | Reagovat

Já tak nějak v bisexualitu nevěřím, ale jsem heterosexuálka, tak co o tom můžu vědět, že? Měla jsem kamarádku, byla hetero, i když z ní jednou vypadlo že je bisexuální, dokonce mi nabídla vztah, což jsem ale jako heterosexuál odmítla... ale vždycky jsem ji viděla jen s muži. Možná právě proto věřím v to, že můžete být přitahovány ženami i muži, ale že přeci jen máte náklonnost k jednomu nebo druhému pohlaví vyšší... ale co já vím :) To můžou posoudit jen ti, kteří se za bisexuály považují :)

24 Sonia Sonia | Web | 28. února 2015 v 8:15 | Reagovat

Rozhodne si myslím, že bisexualita existuje, keďže sama bisexuálka som. A fakt to nie je o tom, že "jé, raz som pobozkala dievča, som bi a hor sa vytrubovať to na FB!" Nie. Chodila som s niekoľkými mužmi i ženami (raz sa ma jedna baba spýtala: A to si ich mala naraz? XD) a bolo to ako o bozkoch, tak o sexualite, a rovnako o citoch. Či ženu, či muža som milovala z celého srdca, plánovala s nimi budúcnosť - což mi nikdy nevyšlo, ale to je už o inej veci -; a, ešte k článku: Vďaka za rozšírenie obzorov, ani som nevedela, že lesby majú o nás predsudky, alebo sa nás boja. Hm, ich chyba.

25 surpan surpan | E-mail | Web | 28. února 2015 v 8:44 | Reagovat

Krátký ale výstižný článek, který krásně vystihuje povahu lidí. Když budeme brát lesbičky (nebo přesněji homosexuálně zaměřené lidi) jako utlačovanou součást lidstva (pokud tomu tak je, nemohu soudit - nevím o nikom), pak podle tvého článku i přes jejich stěžování si na nepochopení jejich orientace, je irelavantní, neboť sami nejsou dostatečně cool na to, aby pochopily jiné.
Hodně zajímavý článek k úvaze :-)

26 Lady≈Claire Lady≈Claire | E-mail | Web | 28. února 2015 v 11:19 | Reagovat

Podle¨

na
tom
není
nic
špatného.
Sice
sama
o
podobné
zkušenosti
nemám
zájem,
nikomu
bych
v
tom
nikdy
nebránila
a
takové

lidi neodsuzovala (pokud teda nejde o nějaké "lehčí typy", které musí s kýmkoliv alespoň něco málo mít, aby jim nepraskla hlava).

Pěkně napsané! :)

27 Pražský poděs Pražský poděs | E-mail | Web | 28. února 2015 v 11:29 | Reagovat

Jasněže bisexualita existuje! Existuju! A už mě to nebaví opakovat! No, ačkoliv jsou děvčata krásná, chlapi jsou taky krásní :D Já si osobně myslim, že bych dokázala utéct od ženský ke chlapovi, tak od chlapa k ženský :D Haha, rizikovej člověk...

28 Tucka Tucka | E-mail | Web | 28. února 2015 v 12:25 | Reagovat

Já nwm. Musím přiznat, že kluk bisexuál mi nevadí, ale holky bisexuálky fakt nemusim - pokud se o mě nezajímají, je mi to jedno - stejně tak lesby.
Gayů znám několik, a nikdo z nich mi nevadí... Ráda si s klukem popovídám o klukách. Rozhodně radši než s většinou holek.
Nevím, nechi Tě ani nikoho jiného urazit. Toto je můj názor prostě.

29 Jana Jana | E-mail | Web | 28. února 2015 v 12:55 | Reagovat

Přítelkyně zeny odejde za chlapem... A co když chlap odejde od přítelkyně za chlapem? Opravdu si myslím, ze to je spise o sebevědomí :-)  kdyby to bylo jinak, pak bychom se neustále museli bát o to, za kým kdo uteče :D

30 Aries Aries | E-mail | Web | 28. února 2015 v 13:02 | Reagovat

Jak jsem dodávala na konci článku, nemůžu mluvit za všechny :) Jen jsem se s tím setkala osobně u mé slečny a poté na pár diskuzích na toto téma a pouze jsem se podělila :)

31 Lukáš Přibyl Lukáš Přibyl | Web | 28. února 2015 v 15:45 | Reagovat

Myslím si, že bisexualita je každého vnitřní záležitost a není správné, jestliže to někdo někomu zazlívá či vysmívá se za to (a podobně).

32 sarushef sarushef | Web | 28. února 2015 v 16:11 | Reagovat

Já taky upřímně bojuju s myšlenkou, že nic takovýho neexistuje. Ale nemůžu to posoudit, no.

33 Nessi Nessi | E-mail | Web | 28. února 2015 v 17:36 | Reagovat

Znám jednu holku a je bi. Bisexualita existuje. Byla jsem sní venku a byla nejvíc v pohodě holka..

34 Nami Nami | Web | 28. února 2015 v 17:52 | Reagovat

Jestli podle některých leseb bisexualita neexistuje, tak co řeknou o mně (pansexuálovi)? :D

35 Steeve X Steeve X | E-mail | Web | 28. února 2015 v 18:10 | Reagovat

Myslím, že nejlepší taktika v tomhle ohledu je prostě "žij a nech žít", protože s ničím jiným jednat nejde. Já bych to spíš nestvěl tak, že "všechny" lesby nesnášejí "všechny" bisexuálky. Jak jsi sama řekla, tohle je věc strašně idnividuální a svou "skupinu" by měl najít každý sám, bez toho, aby ho cokoliv nebo kdokoliv ovlivňoval.

36 Yakubi Teera Yakubi Teera | E-mail | Web | 28. února 2015 v 22:54 | Reagovat

bisexualitu plně akceptuji... lidi jako lidi, no ne? :)

37 Killing Happyness Killing Happyness | Web | 1. března 2015 v 1:04 | Reagovat

Soude podle mych homofobnich rodicu je asi nejhorsi bisexualita, protoze to je pry rozezranost kdy nevime co chceme a homosexualove jsou podle nich nejake nemocne podradne bytosti ... celkem me mrzi ze tohle vychazi az moc caszo z ust mych rodicu a taky me to utvrzuje v tom ze jim o some nereknu...ale to ted neni dulezite.
Me jde o ten odstavec o tom jednom libani s holkou. Vzdyt i bez toho muze byt clovek bi a ne jenom to. Me se libi jak kluci tak holky a i kdyz jsem nic vaznyho s holkou nemela co mi to na tom ubira? Je to jako byste se zeprali nejake holky "Ty jsi hetero? Ale vzdyt jsi jeste ani poradne s zadnym klukem nelibala."
No a co znam jednu lesbu tak te to ze jsem bi nevadilo a proste se to ale stejne vsechno zkomplikovalo no a jeste znam jednoho gaye, ktery je heterofob (jestli se to da rict) no a nevim co ai o nem myslet.
P.s. pardon za chyby a hacky... pisu to na mobilu a ono je to celkem blby

38 Aries Aries | E-mail | Web | 1. března 2015 v 2:39 | Reagovat

[37]: ahoj, nejsem si jistá, zda jsi to s tím líbáním dobře pochopila a nebo jestli já jsem dobře pochopila tebe :) Narážím na slečny, které se líbali či měli něco s holkou jen ze zajimavosti ci nudy a začnou o sobě pod fotkami prohlašovat, jak jsou homosexuální či bisexuální jen kvůli image.. :)
Znám lidi, kteří ani nic se stejným pohlavím neměli a stejně ví, že na ne jsou :) Takže s tím líbáním to neber tak doslova, bylo to nadsazene :)

39 navzdysam navzdysam | E-mail | Web | 1. března 2015 v 11:15 | Reagovat

Já nějak nevím, co si o tom mám myslet. Znám pár holek, které o sobě prohlašovaly nebo prohlašují, že jsou bisexuální, ale přišlo mi, že to říkají jen kvůli tomu, aby byly zajímavější. Některé se i vášnivě líbaly s holkama. Neměl jsem však odvahu se jich na to zeptat, přišlo mi to blbé. Je to každého věc, jestli má radši holky nebo kluky nebo jestli obojí nebo že je to jedno.

O bisexuálech jsem někde četl, že to jsou lidi, kteří se zatím nerozhodli, koho mají radši. Nevím, zda to byl jen vtip, nebo kde je tedy vlastně pravda. Každopádně to asi zvyšuje šance na vztah nebo sex :D.

Slyšel jsem i takový názor, že v každé holce je kousek lesby. To by znamenalo, že jsou vlastně všechny holky bisexuální a jde jen o to, jestli si to jsou schopné připustit. Setkal jsem se s takovýma, které lákalo "to zkusit s holkou" i s takovýma, který by holce nedaly ani pusu. Neznám ale osobně žádnou holku, co by se přiznala, že měla něco s holkou.

Jeden čas jsem si dokonce myslel, že bych při své zženštilosti mohl mít u bisexuálek úspěch, jenže pak jsem narazil na jednu, u které mi přišlo, že je to spíše chlap v ženské podobě a to mě nějak nelákalo. Nějak u ní převládal chlapský způsob myšlení. Pak jsem se setkal ještě s několika a vždycky jsem měl ten samej pocit. Připadaly mi takové drsnější.  Měl bych asi přestat snít a radši tu ženskou stránku v sobě co nejvíc potlačit :D.

40 Reach-goal Reach-goal | E-mail | Web | 1. března 2015 v 14:50 | Reagovat

Nejsem ani lesba, ani bisexuálka, ale nemám nic proti ničemu. Všem jak je co přirozené ;-)  Vždyť nezáleží na tom, koho máme rádi, ale hlavně že ho máme rádi

41 Lany Lany | Web | 1. března 2015 v 17:56 | Reagovat

Môj názor na bisexualitu? Hmm.. Je pravda, že ak niekto spomenie dievča s bisexuálnou orientáciou, hned' z toho akoby začalo vyplývať, že sa jej páčia ženy aj muži, ale nakoniec sa to aj tak skončí v rovnováhe s prírodou- s mužom.

42 Ginger White Ginger White | Web | 1. března 2015 v 21:06 | Reagovat

Také nemůžu vystát předsudky vůči bisexiálům a bisexuálkám. Hlavně v dnešní době mě to zaráží. Myslím si, že když se člověk zamiluje, tak je jedno jak ten druhý vypadá, jakou mluví řečí nebo jakého je pohlaví.. Tedy alespoň já to tak mám. :)

43 Coneja^^ Coneja^^ | Web | 1. března 2015 v 22:26 | Reagovat

Obecně předsudky vůči orientaci nesnáším. I když jsem už nějakou dobu se slečnou pobývala, můžu se prohlásit za hetero, jelikož jsem se tak rozhodla a inklinuju mnohem víc k mužům, ale i přesto se jednu dobu na mě lidé koukali přes prsty. Nicméně ti držím palcem, ať už si najdeš kohokoliv ! :))

44 Lunneamora Keateras Lunneamora Keateras | Web | 2. března 2015 v 1:30 | Reagovat

Jsem bisexualka....

45 necroparanoia necroparanoia | E-mail | Web | 2. března 2015 v 8:33 | Reagovat

Docela mě překvapuje, že bisexualitu odsuzují zrovna lesbičky, ale svým způsobem to dává smysl. Bojí se, kápla jsi na to.

46 Sonia Sonia | Web | 2. března 2015 v 16:49 | Reagovat

[41]: Blbosť. Že v rovnováhe s prírodou, ehm (snaží sa nesmiať). Mám expriateľku, ktorá po rozklade nášho krásneho ročného vzťahu istou bitch žije s ňou už niekoľko rokov a je isté, že k chlapom sa už hádam ani nevráti (čo usudzujem podľa toho, že hrá trochu na dve strany a občas si príde "nezáväzne pokecať").

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama